Flytt....

Vet inte om jag har talat om att jag/vi ska flytta, men så är det iaf. 1 maj klyttar vi till Kilslund!! En TREA!!! Å det ska bli såååå skönt! Vi får ett varsitt rum....inte en massa leksaker ivägen överallt, inte en massa tvätt som ligger ivägen, UTEPLATS både på fram OCH baksida!!!! Lekparken som närmste granne!! Kan inte bli mer perfekt än så här... Jag är LYCKLIG!!! Iaf när det gäller boendet...sen finns det ju andra områden som man inte är så lycklig inom....KÄRLEKEN exempelvis. Men det behöver vi ju inte ta här....

Den här veckan så MÅSTE jag göra klart min psykologitenta som ska in på fredag! Tror att jag ska göra den imorgon...funderar starkt på att ta en hemma dag. Känner att mitt psyke behöver det! Kanske passar bra å göra lite psykologi då... Ja vi får se hur det blir te möran?!?

Nä nu MÅSTE jag lägga mig OM jag nu ska orka upp imöra.

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Fru S

Grattis till nya lyan!

2009-02-09 @ 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0