Dagen blev inte riktigt som planerat...

Skulle ju vart duktig idag å pluggat lite å vart med Ebba ute i snön...MEN klockan halv åtta imorse ringde dom från skolan i Fagerås. Undrade om jag kunde komma in å vicka i 6:an, läraren var sjuk. (Har skrivit upp mig på vikarielistan) Det var bara å göra sig iordning å dra iväg...skulle BÖRJA halv nio! Fick ringa till mamma å kolla om hon kunde ta Ebba för jag hade sagt till dagmamman att jag inte behövde ha hennes hjälp idag, mamma bor ju ändå i Faggan så det va ju på vägen dit.
Ja det gick iaf bra å va vikarie...klassen är väldigt lugn, jag visste vilka eleverna va efter praktiken sist. Får se om jag blir uppringd igen...om man får godkänt så att säga.

Nu ska jag skölja ur färgen ur håret...RÖTT!!! Får se hur det blir...

Sen ska jag lägga mig å mysa med Ebbis...

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0