Checklista....

*Diskat....japp!!
*Städat....japp!!
*Handlat....japp!!!
*Hämtat Ebbis.....oja!!!

Ja det är väl det jag har gjort. Jag fick en riktig kick av att solen sken in förut....dammsög å dammade!
Hann tom städa badrummet....de va ett tag sen kan jag säga!

Hämtade Ebbis, behövde inte gå så långt för på fredagar är dom i B-hallen på em. Nära å bra...

Vi gick upp till ICA där vi pantade en kasse med tomflaskor. Vi inhandlade mys till kvällen, det blir TORTILLAS!!! Mmmm
Hämtade även ut ett paket...MIN NYA MOBIL!!!! Tjihoo äntligen. Å den här gången funkade den!!
Nu ska jag sätta mig å lägga in ALLA namn å nummer i mobilen....det kommer ta ett tag om man säger så. Fatta va många man känner egentligen...

Hej så länge!

PS. Ebba ser nu på MAMMA MIA för FÖRSTA gången den här helgen...men jag VET att det inte kommer vara den sista. Man får vara glad om det stoppar på TVÅ gånger per dag! DS

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser att det finns flera döttrar som har dille på Mamma Mia. Meja skrålar här hemma hela tiden, blir snart tokig känner jag!!Men rätt gulligt ä dä ju!

2009-02-17 @ 08:55:56
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0