Börjar komma upp till ytan....

Ja den här gången hann jag inte sjunka så djupt...men det är ändå så att det känns.
Hjärtat klappar...hårdare å hårdare! Tackar gud för SOBRIL, det är min livbojja just nu för att hålla mig över ytan...
Imorgon kommer min lilla ÄLSKLING, MITT HJÄRTA, MITT ALLT!!! JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA VÄN!!!

Tänkte bli lite poetisk...

Lär dig livets stora gåta glömma, älska och förlåta





Varför röka när man kan supa?

Varför supa när man kan knarka?

Varför knarka när man kan dö?

Varför dö när man kan leva?





Sluta aldrig hoppas

Sluta aldrig be

Sluta aldrig drömma

Under kan ju ske




Om du var en tår i mitt öga,

skulle jag aldrig gråta,

för då skulle jag förlora dig.




 

Farväl är ej för alltid
adjö är inte slut
I mina tankar finns du,
där finns du alltid kvar


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad underbart att slickebarnet kommer hem igen.. Fina dikter, vad tycker du om den här då? Dags att se sanningen i vitögat: Könsorganen har ingen personlighet..:D Haha

2009-02-13 @ 11:00:32
URL: http://partyfreak.blogg.se/
Postat av: Nina

Det ska juh självklart stå flickebarnet..:d haha

2009-02-13 @ 11:01:17
URL: http://partyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0