Badhuset nästa....

Japp halv tio så såker vi till badhuset. Fredrik å Oliwer ska med. Sen ska vi möta upp morfar som åxå ska med å bada...ååå Ebba tycker det ska bli sååå roligt att morfar ska med!! Ska nog passa på å sola när jag ändå har barnvakt...hade ändå tänkt å göra det i em.

Ikväll ska Ebbis premiär sova hos sin kusin Elias. Det kommer nog å gå bra tror jag. Det har inte vart några problem förr när hon sovit borta. Själv ska jag ut i kväll!! Jag är sååå sugen på å festa!! Så hade jag sån tur att Bea skulle ha fest. Jag har jagat folk som ska ut men jag har inte så många singelvänner så de flesta prioterar familjen på lördagkvällar!! Inge ont om det...sån ä ju jag mä, fast nu har jag ju ingen familj å sitta hemma med. (Förutom Ebbis då såklart!!) Måste ut å fira för jag kom ju ett år närmare 30 igår!! TRE år kvar.....shit jag börjar verkligen få lite åldersnojja!! Men men man ä ju inte äldre än vad man gör sig eller hur är det man säger?!?

Nä nu ska jag packa väskan till badhuset....sen drar vi!!

Ha en bra dag!!
KrAm kRaM!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0