Alla hjärtans kort...

Japp eftersom jag ä klar med tentan så har jag just börjat med att scrappa lite kort till på lördag. Då är det ju ALLA HJÄRTANS DAG!! Brukar inte fira det så noga men det finns ju en del speciella som ligger mig närmast hjärtat....vilka det är kan ni ju säkert räkna ut. Finns ju en del barn runt mig....å kanske en å annan man ;-)hihi
Ska lägga ut lite kort på korten sen men man vill ju inte avslöja sig innan personerna i fråga fått sett dom.

Ska skriva rent tentan nu bara så ska jag skicka in den sen...men det är ju lugnt! Den ska ju inte vara innne förräns 00.00 inatt...hehe;-) Men jag ä KLAR iaf å det är såååååå skönt!!!

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0