Alla Hjärtans Dag!!

Idag har det vart en mysdag! Jag å mitt ALLT!!! Tur jag har henne....

På fm va vi till broder å fikade, lämnade å fick Alla Hjärtans present
Sen va vi till andra brodern....lämnade Alla hjärtans present t Oliwer.
Å efter det så va vi till min kusin som hade 20-års kalas.
Efter kalaset gick färden till godisaffären, LÖRDAGSGODIS!
SEN åkte vi hem...
Jag tog ett bad!
Ebba såg på bolli....
Jag gjorde lasagne.
Vi bänkade oss framför MELODIFESTIVALEN!!


Nu sitter vi här å har hört på alla bidragen...å Ebba har hittat sin favvo. Amy D!!

Å jag tyckte nog att det rockigare bidraget var ganska bra, eller Måns, eller mina barndomsfavoriter Lili å Sussie.... Väntar med spänning!


Imorgon blir det jobb....tyvärr! Men vad göra man inte för att få pengar till alla jäkla räkningar.


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0