Vart tar tiden vägen...????

Redan tisdag kväll å snart onsdag...Jag fattar inte att det kan gå så snabbt, jag vill inte det. Veckan när jag har E så går det alltid fort...tyvärr :-( Jag vill aldrig att den veckan ska ta slut... Jag vill ha henne hos mig för alltid! Ego som jag är...;-)
Men men hon vill ju till pappsen åxå...å jag kan ju inte hindra henne.
Idag har det vart en tröttsam dag i skolan. Em var j o b b i g... Tillslut kom jag hem men då var det ingen rast å ro. Var iväg till F som hjälpte mig ladda hem "first class" som jag ska ha till skolarbetet. Det gick bra som tur va... Sen åkte vi vidare till broder som skulle låna min bil. Så E fick passa på å leka med sin kusin Elias å jag fick snosa lite på Elias lillasyster Elsa 10 veckor! Ska försöka lägga med ett kort på henne sååå söt!!
Sen va det kvällen å vi fick skjuts av Nellie å Oliwer hem! Tack för det!!

Väl hemma så ville ju E se på sin nya favvo film: Tomten är far till alla barn ;-) Hon är ju för rolig hon... Hon somnade efter typ fem minuter, hon va såååå trött! Å det kommer hon att vara till morgonen åxå. Å vad jag hatar att behöva väcka å dra upp henne ur sängen så tidigt på morgonen... Nu sover hon så sött brevid mig här å jag ska lägga mig brevid henne ¨snosa lite på henne för hon är ju min lilla bebis. Dom behöver ju inte va 10 v för att man ska snosa på dom :-)...

Sov gott alla därute!!

Puss Puss

Om jag kunde vrida tiden tillbaka så skulle jag göra det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0