Utmanad...

Jag har blivit utmanad
Reglerna lyder:
~ Svara på alla frågor.
~Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
~Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Vilken mat äter du ofta?
Stuvade makaroner å köttbullar! (Ebbis favvo..)

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
 Hmmm jag är nog oftast av den lata sorten å sitter kvar man blir ju så trött av att äta mat... Händer ju ibland att jag hjälper till.

Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan med datorn i knät...


Köper du ofta Triss?
Kanske en gång i månaden, vid lön.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
 Det va nog min förra semester i maj, RHODOS! Det var bara så välbehövligt i mitt liv just då...

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
4:an tror jag, det har ju börjat så många bra serier där nu...

De jag vill utmana är: Malin, Marie, Nellie å Karin... Lycka till brudar!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu har jag svarat :)

2008-09-26 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0