Tråk söndag...

Ja kan det bli gråare än vad det vart ute idag. Ungefär lika grått har mitt hjärta varit idag... Lite fick jag gjort idag iaf.
Pluggade lite på fm sen kom Fia på ett besök, hon skulle ha filmmys med familjen så hon va här å lånade några filmer. Jag vill åxå ha en familj å ha filmmys med... Sen pluggade jag lite till å sen städade jag lite.

Sen tog jag en POWER WALK, det va skönt. Ska försöka få in det lite mer i mitt stressade liv, motion behöver man!! Man mår ju sååå mycke bättre då... Jag va upp till broder å N, lånade deras dator till en inlämningsuppgift som jag va tvungen å skriva på datorn...Jag vill ha mitt nya WORD nuuu!! Hoppas få det installerat i veckan.

Såg på "Sex and the city" filmen ikväll. Den va super bra!!! Tänk om man fick va en av singelbrudarna i serien...det ser så glamoröst ut, bara för ett tag liksom, inte för all framtid.

Nej nu är det dax å sova....är så trött!! Vaknade ju tidigt idag...
Skola imorgon....:-)

Kramiz på er!!

Förlåt förlåt förlåt....men det är ju bara så jag känner!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag äntligen hittat hit oxå... Funderade när det inte kom nåt nytt på FL... Kram gumman!

2008-09-09 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0