Tjihoooo....

Äntligen HELG!!! Det ä så skönt å ha fredagen ledig...även om man måste plugga lite. Bara att man inte behöver gå upp tidigt ä ju såå skönt! Med tanke på att jag jobbade förra helgen så ska det bli extra skönt att va ledig i helgen!!

Hade fruktansvärd huvudvärk igår...låg hela em å kvällen. Har nog aldrig haft så ont. Som tur va så var det bättre imorse! Så det bar iväg t skolan...

Ebbis va här en sväng i em, pappa skulle träna. Vi beställde bio biljetter. Vi ska på bio på lördag. Mamma Mu.... Premiär på bio för Ebbis bus, hon tycker det ska bli sååå spännande!! Får se om hon kan sitta stilla hela filmen?

Sitter å väntar på att broder ska komma med min bil som han lånat... Ska ju till optikern imöra å så ´ska jag handla lite mat....fredags mys! Kanske får en nattgäst imöra åxå...;-) Mysigt!!

Hej på er!!

Jag blir inte klok....

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

NU har jag skrivit listan tjejen!! Hoppas det är bra med dig! :) KRAM!

2008-09-26 @ 23:06:05
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0