Testar nya drinkar....

Ja här sitter man i ensamheten, med rix fm party på stereon en drink i handen å datorn farmför sig. Men men jag klagar inte...fast det kanske hade vart liiite roligare med nån mer här kanske. Testar lite nya drinkar... Har en flaska Bacardi Apple som jag inte fått till så bra i nån drink än. Men idag så... Bacardi, lime essense å sprite!! Mmmm den blev god!!
Annars så är ju jag såld på mjölkdrinkar..mmm dä ä gött de!!! :-)

Idag har E vart hos mig. Hennes pappa har vart med å spelat fotboll eller ja...han värmde upp avbytarbänken :-) Vi tog oss en sväng till mamma i Faggan. Sydde upp ett par byxor som jag köpt å dom va för långa, skräll va. NOT!! Fattar inte varför man ska ha så korta ben för... Det är väl en av mina nitlotter här i livet.... Finns ju en massa andra nitlotter åxå men dom kan vi starta en annan blogg för ;-)
Iaf hos mamma var åxå Oliwer bus för hans pappa va åxå med å spelade fotboll. Fick lite mat å det va ju bra för då slapp man tänka på det när man kom hem...
E å jag myste lite i soffan innan pappa kom. Sen blev jag ensam kvar...Gick till Ica å handlade lite å ja nu sitter jag här...det va min dag det. Jag som skulle plugga lite...det får väl bli mitt söndagsnöje.

Nej nu ska jag surfa vidare...
Ha en bra kväll!!

Sluta retas...det gör ONT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0