Redan tisdag...

Oj oj jag hinner inte med. Måndag bara rusde förbi. Skola å sen var det hem å laga mat som gällde. Skulle velat vart ut å gått åxå men tiden räckte inte till. Har en hemtenta som ska vara inne på fredag, vill ha ett bra resultat på den,så det var bara å plugga lite...

Idag var det skola igen. Var ju något piggare idag...igår vill jag inte ens tänka på. Vet inte hur många gånger jag gäspade då...
Något tråkigare väder idag...fick cykla fort när jag skulle hämta E så jag inte skulle bli så blöt. Fast det blev man ju ändå...vissa dagar vill man bara va lite lat å ta bilen. Det är nog tur att broder lånar den så ofta som han gör, annars hade nog latmasken kommit fram oftare än vad den gör för nu MÅSTE jag ta cykeln eller gå.

Nej nu ska jag se klart på IDOL å sen blir det Maria Wern. SEN blir det natta....jag är sååååå trött!!!!

Go kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0