Plugg, Tvåbarnsmor, Promenad.....

Ja det har vart fullt upp idag. Lämnade E hos dagmamman imorse. Vi cyklade dit, E hade egen cykel. Det va första å sista gången... det tog oss längre tid än vad det behövde ta... Vilket jäkla humör hon har min dotter, fattar inte vart det kommer från ;-) Ja vi kom fram tillslut!

Fick frukostbesök...Det va trevligt med en pratstund! Såna skulle man ha oftare...:-) Tack för den!

Sen var det plugg som gällde, läste en massa. Sparade en del uppgifter som jag får göra under helgen :-( Men va fan gör det har ju inte ett jäkla skit å göra ändå... Boring life...

Senare kom Oliwer, som skulle va hos oss idag för hans pappa jobbade å mamma va till göteborg. Vi gick upp på Kil å hämtade ett paket från HM som hade kommit. NYA VINTERKLÄDER!!!  Efter det så gick vi ner till Dalliden å hämtade E.
O somnade på vägen dit. Han sov i 40 minuter sen va det full fart hela dagen!!

O åkte hem vid halv sju å E åkte till sin pappa samtidigt. Det blev bara TOMT... :-( Är väl bara å vänja sig för så kommer det väl å va..............................................................

Tog en promenad till broder som hade lånat min bil. Det va skönt, tänk om man hade tid för sköna promenader lite oftare. Det blir bara stressigt jämt.... Fick ju köra bil hem iaf så jag behövde ju bara gå dit. Ska ju inte klaga...

Nej nu ska jag äta nåt är vrål hungrig...

Lägger in lite bilder från dagens äventyr ;-)

Ha en bra helg!!

Du vet vad jag vill....

 Godis gris:-)

 Ebba provar sin nya mössa...

 Mammas lillla HJÄRTA!!!

 Fasters tokunge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0