Oj...redan tisdag!

Igår krånglade bloggen, så igår blev det inget skrivet. Idag går det lite bättre....

Redan tisdag halva veckan har gått, jag fattar fortfarande inte vart tiden tar vägen... Skrivkramp har jag åxå... Händer inte så mycket i mitt liv...så det finns inte så mycket at skriva.

Har vart ut på en power walk idag å det va skönt! Få igång pulsen lite...det kan jag behöva OTRÄNAD som jag ä.
Sen kom mammas älskling å räddade kvällen. Jag älskar dig lilla vän!! Vad skulle jag göra utan dig??? Hon va här medans pappa tränade...

Sen såg jag på en film jag laddat hem...på min nya DVD!!  Angel med Helena Bergström det va första å enda gången jag såg den....men nu har jag sett den å vet att jag inte behöver se den igen.

Nej nu har det blivit dax för sängen!!

Kram på er!!

Du ä bäst å det vet du!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0