Oj det va ett tag sen...

...jag bloggade sist.
I lördags så hade vi inget inplanerat, vi tog dagen som den kom. Det slutade med ett besök på LEKSTUNDEN, det va jag Ebbis, Nellie å Oliwer som va iväg. Barna hade roligt , jag å Nellie önskade att det fanns ett lekland för oss vuxna, tänk att få va barn för en dag igen. Bara få leka av sig....
På kvällen myste vi med god mat å med en stor påse med godis, å mamma fick ett par glas vin åxå ;-)
Hade även köpt en harry boy tidigare på dagen, men ingen lycka den här helgen heller. Å tänk om man fick vinn bara sisådär ett par hundra tusen, det behöver inte va miljoner....fast jag skulle ju inte säga nej om dom kom en dag.

På söndag fm gjorde vi inte så mycke, tog det lilla lugna. Ebba skulle med sin pappa på dop, så vi hade full sjå å ta fram finkläder å göra iordning håret. Håret som vi förövrigt flätade kvällen innan så mammas älskling såg ju ut som en liten ängel...

 Flätor flätor flätor.....


 Mammas ängel!!

På em så var vi iväg å kollade på fotboll i Fagerås. Efter matchen så var jag sååå frusen, usch HÖSTEN är här å det känns jobbigt...:-( Tur att man har badkar!!!
Sen så smög ångesten sig på och det va bara å packa iordning allt till dagmamman å skolan nästkommande dag.

Å idag efter skolan har vi inte gjort så mycke...när vi kom hem så såg E på Saltkråkan, å det va inte första gången vi såg på den ;-) så jag passade på å vila mig en sväng, blundade i ett par minuter....mmmm det va skönt!!

Nej nu ska jag se klart på CSI sen blir det natta.

Kram på er!!

Det går inte en dag utan att jag tänker på mitt livs STORA misstag...

 Ebbis tycker åxå om att ta kort... den här gången var det jag som fastnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0