Nyklippt!

ÄNTLIGEN säger jag bara det va inte en dag försent. Jag har klippt mig idag å det är sååå skönt! Nu får vi se hur länge det dröjer innan jag klipper mig nästa gång. Jag har ju en kortklippt frisyr så det SKA ju inte dröja allt för länge ;-) När jag kom hem så var jag tvungen att färga håret åxå, utväxten syndes ganska väl när man blev klippt. Jag färgade håret själv å den här gången gick det bra, det brukar bli färg både här å där när jag färgar själv..
 Ingen ny bild men ändå...;-) Så här ser jag ut...

Ebba va så trött imorse, trodde aldrig att jag skulle få liv i henne, men tillslut så vaknade hon till fast det tog ett tag... Måste nog börja väcka henne tidigare...hon har ett sjuhelsikes mörahumör ;-) Har hon nog fått av mig för jag är inte heller så pigg på morgonen... Därför så borde jag lägga mig nu men men jag ä ju piggare på kvällen än vad jag ä på möran. Imöra är det sista dagen i skolan innan helgen...ååå va skönt! Jag ÄLSKAR helgen!!

Pöss å go natt på er!!

Lär dig livets svåra gåta ÄLSKA GLÖMMA Å FÖRLÅTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0