Måndag....

Helgen är över å det är vardag igen. Måndagar är jobbiga... Varför är man så trött på måndagar?? Iaf nu är det nedräkning till nästa helg. Bara TRE dagar kvar. Känns ganska så skönt att ha "ledigt" på fredagar, fast det har jag ju inte egentligen. Vi har hemstudier på fredagar, fast man känner sig som ledig för man behöver inte upp så tidigt å man behöver inte åka iväg.
Nån som ska göra nåt roligt till helgen?? Jag är lite sugen på FEST!! Men inte ensam...:-( Nån som vill hänga på??
Jag vill pigga upp mitt tråkiga liv.... Jag dör fan snart.... Tur att min Ebbis finns!! Jag älskar dig min lilla vän!! 

Ja annars har jag inte så mycket mer att säga...Hoppas på fint väder imorgon. Jag älskar hösten men det får inte bli FÖR mörkt på dagarna. Det är ju mysigt att få tända värmeljusen på kvällen å krypa ner i soffan!! MYYYYYS!!!! :-)

Ha de gött!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0