Måndag igen...

Ja helgen bara flög förbi...tur va väl det för så¨roligt är det ju inte å jobba. Då är det bättre med skola!!

Som sagt idag var det skola som gällde å dagen gick så fort precis som alla andra dagar i skolan...tiden går fort när man har roligt!!

När jag kom hem så gjorde jag mat. Det blev potatis, bacon å bruna bönor mmmmmmmm va gott det va! Det va ett tag sen jag åt....

Sen bar det iväg till Nellie.(det blev stavgång dit å hem igen...) Skulle vart med henne in till stan på Mary Kay möte men det blev inget av så vi tog ett hemma hos henne istället. Hon hade en liten lektion i make up....

 FÖRE        EFTER

Lite skillnad ser man allt...  Ja det va roligt å pröva iaf. Ska med henne till stan nån gång åxå. Det ä ju roligt när man har så mycke olika grejer å välja mellan. Jag köpte ett mineral puder iaf, hoppas att det ska funka på min just nu höst känsliga hy. Ska även pröva en brun utan sol kräm...börjar bli lite blek nu å jag vet inte men jag har ångest för att lägga mig i ett solarium just nu. Man kan ju få cancer...snacka om dödsångest! Jag är helnojjig på allt som har med döden att göra just nu...

Nä nu ska jag försöka se klart på Batman som jag började se i lördags...alla säger ju att den ä såå bra. Å ja början va ju bra iaf...hoppas slutet ä lika bra!

Hej hopp på er!

Ja en liten skulle man ha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0