Jobb å Jobb å Jobb.....

Ja jag ska ju jobba HEEELA helgen, nu är en dag gjord bara en kvar.... Det va lika tråkigt nu som sist ;-) men det ger mig lite extra pengar å det kan ju behövas med tanke på ALLA j*vla räkningar som ska betalas den här månaden. Ska nog gå å råna en bank snart....nån som vill mä??

Min bil startade igår å det va ju tur det, men nu ska min käre bilreparatör (min kusin) bara försöka lista ut vad det kan va  för fel, hoppas på att det inte är något DYRT fel :-( Har fått låna mammas bil i helgen så jag kan ta mig till jobbet.

Igår em gjorde vi inte så mycket. Jag hämtade E hos dagmamman å sen åkte vi upp med bilen t min kusin sen fick vi skjuts till mamma för att hämta hennes bil. Åkte hem å bara MÖÖÖÖS!!! Låg i soffan å såg på film...  Sen kom  pappa å hämtade henne å det blev väldigt tyst efter hon åkte, hmmm unndrar varför? Hatar tystheten....:-( den gör ont!!

Nä nu ska jag försöka hitta på något i mitt mycke tragiska liv... Inte vet jag vad det kan va??

Hej....då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0