Ja dä va dä...

Så va tisdag snart över. Som sagt va ju hemma idag...Å här ä dagen i runda slängar...

  • Va till VC ...
  • Städade lite hemma, tog tag i det stooora disk berget.
  • Hämtade Ebbis hos dagmamman. E hade haft krupp i natt så hon va lite sliten, hostig å rosslig....Mammas skrutta!!!
  • Vi gick upp till bibblan. Lånade om mina böcker som jag har i skolan å sen så lånade E några Alfons böcker å några filmer.
  • In på apoteket å hämta ut lite piller....
  • Tog en promenad upp till Nellie å Oliwer.
  • E somnade på vägen dit....
  • Nellie å jag gjorde äppelmos! Mmmm det blev gott!! Å va smidigt det va å göra...
  • Vi gick hem.
  • Gjorde en äppelpaj.Mmmm den blev åxå god!! Alltså äpplen ä ju gott...bara å konstatera!!
  • Åt korv å bröd till kvällsmat.
  • Vi myste i soffan!!
  • E åkte med pappa hem.
  • Ser nu på idol...
  • Ska köra hem min bil till broder sen, hans ska låna den imöra.
  • Ska se på nya serien på 4:an sen, började se den förra veckan. Den va bra...hoppas på en bra fortsättning!
  • Sen blir det NATTA!!! Jag ä trött.....

Som sagt det va i runda slängar vad vi/jag har gjort idag...

Hej hopp på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0