Fredagsmys hos broder...

Ja igår kom E till mig, ååå va det va skönt!! Mammas hjärta var helt igen!!

Vi var upp till broder å hans familj, där hade vi fredagsmys!! Vi käkade Jolly macka!! Å det är ju så gott... Sen gjorde Nellie så god efterrätt, äpplen med havreflarnsknäck på och glass till mmm det va smarrigt!!!
Senare var det bara å åka hem, E va super trött. Väl hemma så somnade hon på två röda, fast hon hade lite funderingar innan hon somnade. Tänk att en sån liten människa kan ha ett så STORT hjärta. Tyvärr har E blivit lite som mig, hon TÄNKER allt för mycket... Ibland så ska man inte tänka så mycket.....bara leva livet liksom.

Annars igår så skulle jag ju ha pluggat, men det blev inte så mycket med det. Jag gjorde mina uppgifter men jag läste ju inte det som jag hade tänkt läsa, kan inte riktigt koncentrera mig, kommer alltid in på andra tankar...

Va ut å gick en sväng med Nellie å Oliwer igår. Det va ju så himla skönt väder ute igår, det var helt ljuvligt att få va ledig igår!!!

Cyklade ner å hämtade E på em. Vi åkte hem å la oss i soffan å såg på film å myste lite...jag somnade men inte E inte, hon bara VILADE som hon sa.

Har inget inplanerat idag...SKÖNT!! Bara ta dagen som den kommer... Vi får se vad som händer.

Ha en bra dag!! KRAM KRAM!!!

Du får åxå ha en bra dag...Puss!!

Kommentarer
Postat av: Fru S

Så, nu har jag läst igenom!

Hoppas du finner nåt bra klister till ditt hjärta, så det blir helt igen...

2008-09-15 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0