Föreläsning...

 Idag hade vi föreläsning av en man från BUP i Karlstad, å det va det tråkigaste jag lyssnat på på väldigt länge...ska man föreläsa så ska det va lite fart i "framträdandet", det va inte mycket som fastnade av det han sa. På em hade vi grupparb å då gjorde vi inte heller så mycket, så slutsatsen av skoldagen är ju att det hade vart bättre å vart hemma å pluggat på andra ämnen istället.

Å idag har min lilla älskling hjälpt mig å diska upp hela vårt diskberg...hon va jätteduktig!! Å det blev inte så mycket vatten överallt som det brukar bli ;-), det tackar jag för.

Men herregud jag sitter å ser på IDOL det är ju helt otroligt...va fan gör vissa personer där egentligen?? PINSAMT!!!! Gå hem å dra något gammalt över er....

Nu ska jag gå ner å hänga tvätten som ligger i maskinen....

Simma lungt!!!!

Jag finns här när du är redo...

Kommentarer
Postat av: Fru S

Åh, BUP... De är ALDRIG roliga!

2008-09-17 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0