En vecka till har gått...

Ytterligare en vecka avverkad på skolan bara 35 v kvar;-) sen ä jag special ass! Det går fort...

Imorse så tog latmasken över på mig å E (eller ja framförallt på mig för det är ju jag som måste cykla på morgonen)
Iaf vi tog bilen till dagmamman å sen ställde jag bilen vid stationen. Slutade tidigare idag, det hade jag inte räknat med, men det va en bonus!! Glädjen varade inte länge...kom till bilen å skulle starta den, va hände? Jo bil j*veln startade inte, gissa om jag va sur. Det va inte vad som behövdes i mitt liv just idag, just NU.... Fick gå hem å hämta kärran så fick jag gå å hämta E.  Så nu står min älskade bil uppe på stationen å startar inte... Min kusin kunde kolla på den men inte förräns på lördag...å jag ska jobba hela helgen, hur fan ska jag ta mig till jobbet. Har ju ingen lust å ta bussen t stan på lördagmöra, börjar ju liksom kl sju å jag vill helst SOVA så länge som möjligt. Åååååå va jag hatar bilar när dom inte funkar vill säga, annars tycker jag väldigt mycke om bilar...inga tider att passa, bara å åka när man vill!! Vi får väl se hur det ordnar sig i helgen...

Ikväll har vi haft myskväll. E åker ju till pappa imorgon så vi brukar ha extra mycke mys på torsdagkvällar. Idag va det lasagne som stod på menyn, med cola å lite godis efter!
Imorgon ska E ta kort med dagmammorna, så idag skulle vi göra om helgens succe. FLÄTOR!! Problemet va ju bara att E somnade efter jag gjort halva håret, så resterande fick jag göra med en sovandes E ;-) men det gick bra....tillslut. Det ä så roligt för somnar E så kan du göra vad som helst med henne sen, jag brukar säga att man kan kasta henne i väggen å hon vaknar inte för det...(nu ä ju det ett skämt, har ju aldrig prövat men ja ni förstår vad jag menar...hoppas jag!)

Nä nu ska jag lägga mig å slappa framför tvn. Det är mycke som ska göras imorgon...måste VILA!!

Hej hopp på er!!!

Nej idag vet jag inte vad jag ska skriva...DU vet ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0