Äntligen helg!!

Ja äntligen helg fast ändå inte... Ska plugga lite imorgon men man behöver inte iväg på morgonen å framförallt man behöver inte gå upp så tidigt på morgonen. Lämnar E vid nio imorgon å sen ska jag plugga i några timmar sen kommmer Oliwer för vi ska va barnvakt imorgon när broder jobbar. Fasters lilla älskling! Han ä så go!

Ikväll har E å jag haft myskväll...E fick välja mat å det blev som väntat: Stuvade makaroner å köttbullar hennes favvo mat. Sen gjorde vi kladdkaka till efterrätt...mums!! Såg på Idol å det va ganska många bra med idag...fast de ä klart det fanns ju några som man inte kan låta bli att skratta åt :-) Å att dom inte skäms....att dom inte fattar att dom är så jäkla dåliga. Herrgud dom måste ju ha taskiga kompisar som säger att dom sjunger bra...

Imorgon åker E till sin pappa å nu börjar ångesten komma smygande... Vet inte vad jag ska göra ihelgen heller. Måste plugga en dag vet jag...men sen då? Åååå va jobbigt det kan va i livet ibland.:-( Ja jag kommer väl sitta hela helgen med panik ångest igen...

Nej nu ska jag nog sova eller försöka att sova, som sagt ångesten kommer krypande...det är svårt att sova då.

Ha en bra dag!!

En dag så kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0