07:52

Lördag morgon å jag/vi ä redan vakna...:-( Jag ä trött!!
Inatt har vi haft natt besök. Oliwer har vart här. Han ä så go, världens snällaste! E va ju ganska så trött igår så hon ville lägga sig tidigt, men det ville inte O för han hade sovit middag så han va inte vidare trött....21,30 somnade E. O somnade inte förräns 22,15 å jag blev inte så mycke senare med att slå igen mina blå. Imorse...vet inte vilken tid juvelerna vaknade men klockan 7 gick vi upp då hade vi nog försökt å somna om iaf en 30-45 min... Hade en på varje arm, E som tullar i håret (vilket jag är van vid...) men min käre brorson ska ha sina fingrar i munnen på den som ligger brevid vilket jag inte ä van vid ( Nellie hur står du ut??? ) så jag gav upp tillslut, det blev för mycket för mig! Så nu sitter vi här med leksaker i HELA sängen, bolibompa på tvn alla ä nog lika trötta...ska se om det kanske kan bli lite frukost snart kanske.

Här kommer lite bilder från fredagskvällen....

 Badar...

 Bada måste man göra när man kommer till faster...

 Fasters godisgris!!

 Söta när dom sover!!!!

Idag ska jag å E på bio! Mamma Mu... Vi ska gå en sväng på stan åxå å så måste vi ju käka på MC det hör ju till när man ä på bio.

Återkommer om rapport...

Ha en bra lördag....


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Såg att du läser till specialassistent, jag har verkligen letat efter en sån utbildning, vart finns den? Är det en ky-utbildning? Du har världens sötaste dotter för övrigt! // Elin

2008-09-27 @ 09:32:45
Postat av: AnnaMalin

Men så SÖTA de är! :)

2008-09-27 @ 16:47:14
URL: http://annamalin.blogg.se/
Postat av: Fia

Sötisar!!

2008-09-27 @ 17:45:02
Postat av: Helena

Svar t Elin:Tack för din kommentar på bloggen. Special assistent är en KY-utbildning. Jag läser i Kristinehamn. Jättebra utbildning!! Kolla in folkuniversitetet.se

//Helena

2008-09-27 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0