Sköna söndag...

Hittills idag har vi bara SLAPPAT!!! Å det är så skönt att bara ta dagen som den kommer...

Har precis diskat å ställt in lasagne i ugnen....mmmm ska bli gott!

Sen fick vi en inbjudan till fika hos broder...

Efter det ska vi åka till Säffle, min styvbror Marcus ska kolla på min bil. Får se om han kan fixa till den annars tror jag att jag ska köra ner den i en sjö...

Nu ska jag kliva in i duschen....

Den här dagen känns såååå låååååång. Har ju en extra timme idag!!! Så skulle det vara oftare...

Hej hopp!!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejhej!

Kikar bara förbi!ämnar ett litet avtryck på din sida! =)

Hoppas du hade trevligt på klassfesten!

Kram

2008-10-26 @ 20:45:51
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0