Nytt försök idag då...

Hoppas på att inte all text försvinner idag.

Iaf jag har ju praktik den här veckan. Det är super roligt, känns verkligen som jag valt rätt  väg i livet! Jag själv kommer nog att växa som person åxå när man träffar alla dessa barn med särskilda behov.

Idag hämtade jag E tidigare hos dagmamman, slutar ju lite tidigare nu på dagarna så det är ju bara å passa på, å så hämtade jag inte henne igår.  Längtar ju så efter henne å hon längtar efter mig. Det är lite jobbigt att åka med pappa när han kommer å hämtar henne.
-Jag vill va hos dig mamma!
Godingen....jag skulle vilja ha dig för jämnan åxå! Men nu är det ju tyvärr så att man är ju alltid eller ja oftast två om ett barn...ska väl vara glad att E:s pappa vill ha henne åxå. Det finns ju dom som inga pappor har...

Nä nu ska jag lägga mig i soffan å kolla på "Oskyldigt dömd".

Hej hopp på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0