Ny färgad...

Har färgat håret ikväll på mig själv. Har kommit fram till att det inte är så krångligt när man har kort hår. Det blev svart...som vanligt. Skulle vilja byta färg på håret men då vill jag göra det hos Helena (frisören) å då KOSTAR det ju en massa pengar...hoppas man vinner på lotto eller nåt snart.

Imorgon ska jag in till stan å hämta nya linserna som kommit....ÄNTLIGEN!!! Å så ska jag lämna nycklarna till jobbet. Sen blir det ju en sväng in på systemet åxå....ska ju på klassfest så man måste ju ha nåt "klirr" i kassen med sig! Ååååå det ska bli så roligt med klassfest!!!

Ska ju till Kristinehamn på fest så jag åker tåget från stan vid halv fem. Måste börja tidigt å göra iordning sig...ska till min "egen" make up artist NELLIE!!! Vi får väl se om man kan bli lite snygg(are) N brukar lyckas med det.Hon har ju så MYCKE smink å välja på åxå. Hon är ju Mary Kay konsult (återtförsäljare)....kan jag rekomendera!!! Bra grejer!!!
Du är BÄST gumman!!!

Nä nu ska jag ta natta.....

Hej på er!!!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Sv: hih tack söta du!! Jaa, inge vidare att se sig själv på d där sättet, men det får man väl stå ut med om man ska vara stjärna för en dag haha?! :D



Hoppas det är bra med dig! Kraaam!

2008-10-25 @ 15:02:35
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0