Lördag.....å söndag

Ja då var helgen förbi då..
På lördan så ringde väckarklockan kl sex...skulle iväg å jobba. Jobbade till halv fem... Hade ju lite bråttom hem, skulle ju städa (hade dammsugningen kvar...) lite inför tjejkvällen. Fast min bil ville retas lite med mig...så han startade inte när jag skulle åka hem. Fick ringa till Nellie så hon kom å hämtade mig så fick vi dra igång bilen efter vägen.... Ja vad ska jag säga...dax att fixa bilen kanske. Dyrt, dyrt, dyrt....finns ju inte direkt så mycke pengar kvar efter man betalat räkningarna.
Det blev en lyckad tjejkväll tillslut iaf!!! (efter allt krången med bilen...) God mat (pasta sallad m kyckling) god dryck (drinkar mm) trevligt sällskap (Maja, Fia;Nellie) SINGSTAR spelade vi åxå...vi tyckte det var roligt undrar om mina grannar tycker likadant. :-)

Idag var det dax för dop. Elsa skulle döpas (brorsans dotter) Tur att man inte var så bakis... Ja så mycke mer har inte hänt idag...vi var ganska länge på dopet. E var med mig hem så vi myste lite sen åkte hon till pappa. Jag köpte mig en pizza åt halva å nu mår jag dåligt....usch det var inte så gott. Undrar om det kommer ta flera månader innan jag äter pizza igen?

Nä nu ska jag lägga mig å se på film å slappa. Imorgon är det dax för skolan....

Kramiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0