Lördag morgon...

Å idag så bestämde sig E för att vakan TIDIGT...6:50 rättaresagt. Tur att det finns tv!! Jag kunde sova vidare... Sen skulle hon ju ha frukost men jag sa att vi kunde vänta lite. Somnade om...å när jag vaknar sen så har skruttan gjort frukost själv. Tagit fram drickyoughurt å tom gjort smörgås som hon var tvungen att tina själv...i micron! Hon kan att min lilla tjej. Snart flyttar hon väl hemifrån åxå....nä det får jag allt hoppas att det dröjer.

Idag ska vi bara ta dagen som den kommer...har inget inplanerat.
Ska ju köpa lördagsgodis å sen ska vi nog åka en sväng till E:s kusiner på Hagvägen. Det va ett tag sen vi va där å dom skulle va hemma under helgen så vi ska nog passa på å hälsa på.

Ha en bra lördag!!!

Hej hopp på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0