Lek o buslandet...

Ja idag bar det iväg till Örebro. Vi var till Lek o buslandet. Jag,Ebba,Nellie, Oliwer å Tobias m familj var det som va iväg...
Oj va roligt det va! Ja jag fick ju leka jag mä...fick ju springa med Ebba för annars hade jag tappat bort henne. Det va svettigt... Kommer absolut att åka dit igen. Jag kan ju rekomendera er att åka dit! Perfekt utflyktsmål...för en dag.

Ja det tog ju nästan hela dagen, utflyktstrippen. Fast vi hann med att va barnvakt till Oliwer en sväng på kvällen.

Å så ja...min bil startar ju inte heller...idag igen. F*n säger jag bara, ska liksom ha praktik i fem veckor nu så jag skulle behöva ha min bil. kan ju inte låna F:s bil i all evighet. Marcus kommer imorgon så han får kolla på bilskrället...är ju lättare å hitta felet när bilen inte startar. Hoppas hoppas...håll tummarna.

Nä nu ska jag lägga mig å sova...Är lite sliten efter en dag i Leklandet. Känns som jag kommer ha träningsvärk imorgon...man har ju gjort "övningar" som man inte är van vid att göra.

Kramelikram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0