Klassfest...

Ja igår va det klassfest. Det var mycke trevligt!! Vi var i Kristinehamn. Jag åkte tåg dit. Vi började med att äta på en thai restaurang...mmm gott!! Sen drog vi hem till ett par tjejer i klassen å festade. Vi lekte lite lekar å SJÖNG en massa!!! Å sen åkte jag å "grabbarna" hem till Karlstad (hade sån tur så det gick en buss t KSD kl ett) Väl där gick vi till Mc Donalds å köpte mat sen kom min älskade Nellie å hämtade mig! Sen va det GO NATT!!! Nu kommer det dröja SEX veckor innan vi ses igen....känns tråkigt!

Sov till halv tolv idag...det va skönt! Det va längesen jag sov så länge. Brukar alltid vakna tidigt dagen efter jag vart ut, men inte idag inte....

När jag hade vaknat till så kom Ebbis hem. Vi skjutsade in Fredrik å Jonas till stan. Dom skulle på hockey...
Jag å Ebbisen åkte å köpte godis sen så åkte vi till broder å hans familj (på mon) där spenderade vi em å kvällen (har precis kommit hem)  Vi käkade god mat å hade det jättemysigt!! Barnen lekte hela tiden utan en massa bråk...

Nu ska jag surfa vidare...

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0