Kära tomten...

Här är min önskelista för julen 2008!
*En ny mobil (en viktelefon...färg:oviktig)
*En ny bil (en som man vet startar när man ska ha den...)
*En nyinredd lägenhet...större än den jag har idag (alltså mer än 1 rok...)
*En resa till varmare breddgrader (resmålet har ingen betydelse, bara det blir varmt å skönt...Thailand ska va bra har jag hört...)
*En SPA weekend (sunne ligger ju nära å där har jag hört att det finns ett bra SPA...)
*En dags shoppande med nån snygg gentleman som betalade ALLT!! (måste ju ha lite nya kläder...)
* Å så sist men inte MINST så skulle det ju va bra med en miljon eller två (du får välja...) på mitt bankkonto (man kanske kommer på något mer förutom överstående önskningar som man vill ha...)

Vi syns på julafton!!!



Ja det va väl inte så mycke begärt...ELLER??

Kommentarer
Postat av: Fru S

Har kopierat och skickat en likadan till tomten jag med!

2008-10-15 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0