Idag...

-har jag pluggat. (har nästa gjort klart  2 av 3 uppgifter)
-har Marcus vart här å kollat på bilen(han kommer tillbaka imöra för att byta lite saker...)
-har det vart mörkt å grått HEEELA dagen (hoppas på finare väder imorgon)
-somnade E framför tv:n vid halv fem ,gick inte att få liv i henne (somnade inte förräns vid tio ikväll)
-har jag vart godissugen hela dagen (men jag tycker jag har stått emot bra, måste ju hålla vikten som man lyckats gå ner.Allt jobbigt får nåt bra med sig...)
-måste jag lägga mig tidigare än igår (alltså måste jag lägga mig NU annars blir det senare än igår...)

Syns imöra...

Hoppas hoppas hoppas att du en dag kommer till mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0