Helgen som gått...

Ja oj va fort dte gick helt plötsligt....har ju inte hunnit blogga.

Fredag: Ja den dagen går till historien med min grinigaste å trotsigaste tre-åring på länge. Då va hon gratis!!!! Det gnälldes å gnölades på ALLT hela tiden. E skulle ju vart till dagmamman men eftersom jag bara skulle skriva in min hemtenta på datorn å skicka iväg den så ville hon va hemma å det gick jag ju med på men med facit i hand...skulle hon ha fått gått iväg ändå! Hon gör en massa saker på rent jävelskap å säger man till henne så får man bara ett hånflin tillbaka...ååå jag blir så irriterad. Så jag lämnade gladerligen över henne till pappa på em!!

Jag fick vila öronen i typ 14 timmar sen var det dax igen...fast på lördag så var hon inte så trottsig iaf. Vi skulle till Arvika på marten. Vädret såg lite dystert ut men det var sol när vi kom fram! Min farfar bor ju i Arvika så vi var in till honom å käkade mat innan vi gick ut på stan. Samma saker överallt....som vanligt. Varför går man där varje år å ser fånig ut med sina cocosbullar å martens godis och på senare år så har det tillkommit en ballong i fåneriet åxå ;-) Vi inhandlade även en massa billiga leksaker åxå som säkert kommer gå sönder efter ett par veckor... E var nöjd iaf å det va väl huvudsaken!! Efter vår tur på stan så var det fika hos farfar...mmmm gött!! När vi kom hem på kvällen så var E så trött hon ville lägga sig nästan direkt...å jag var inte sen att hänga på. Det är inte varje lördag man går å lägger sig kl 23...men jag va trött så varför plåga sig?

Idag så har vi städat, det behövdes! Vi har även tvättat hela den överfulla tvättkorgen....skönt att det ä klart!! Sen har vi rensat lite i E leksaker, det behövdes åxå. Vi var till mamma å hämtade mina gamla barbie dockor (kläder,bil å häst tillbehör...) gissa om det var en liten tjej som var nöjd! Ganska bra att man sparat sina gamla leksaker, dom kommer till bra användning. Ja det var den söndagen...var å lämnade E till pappa i kväll. Så nu sitter jag här å njuter av tystnaden....det är väldigt skönt faktiskt! (om man nu får säga så...??)

Imorgon är det första dagen på min LIA. Är lite nervös måste jag säga....men det ska bli roligt å intressant!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0