FREDAG!!!

Ja nu är det fredag å idag sker ju egentligen "bytet" med E:s pappa men så blir det inte idag. Ska istället lämna E hos hennes kusiner på Hagvägen. Pappa ska ut med jobbet och imorgon ska han ut i Kil å det ska inte jag så jag ska hämta E imorgon igen. Skälet till att hon ska vara hos kusinerna är ju för att jag ska jobba ikväll...tyvärr. Har inte så stor lust med det men jag behöver PENGARNA!!! Ska jobba på söndag åxå.

E har tjatat om att åka till kusinerna sen hon slog upp ögonen imorse vid halv nio...jag börjar bli trött på det nu. Jag vill bara att klockan ska bli två så vi kan åka och jag får vila öronen lite...;-)

Nej nu ska jag gå ner och vika tvätten som ÄNTLIGEN blev tvättad igår! Det kan nog ta ett tag för det var inte lite tvätt som vi tvättade igår...
Sen ska jag duscha å sen ska vi väl åka.
Måste ju åka förbi Hanna å Chrilles nya hus som dom fick nycklarna till idag....spännande! Jag vill åxå ha ett hus!!

Ha en bra dag!
Det ska jag ha!!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0