Fredag Fredag Fredag....

Skulle ju ha pluggat idag...men men får ta det på söndag. Har bara tre kapitel som ska läsas.
Lämnade E hos dagmamman å jag drog in till stan å hämtade nyckeln till jobbet. Ska ju jobba imorgon...tyvärr. Öppnar kl sju....kommer bli tungt att gå upp till möran.
Gick en sväng på Bergvik åxå, passade på när jag ändå va i stan. Hittade en topp som ska användas imorgon kväll...TJEJKVÄLL!!! Å så blev det lite nya strumpbyxor.
Hämtade E å vi åkte hem. Jag städade inför imorgon...hann halvvägs. Får  ta resten nu.... Vi åkte nämligen en sväng till broder å N. Fikade å töla lite. Barnen lekte...
Ebbisens pappa kom å hämtade henne hos broder. Så nu är hon hos pappsen...även om det var lite jobbigt å lämna mamma. E är nämligen sååå mammig just nu. Hon gråt när hon åkte men det hade gått över efter ett tag fick jag rapport om senare.

Nä nu ska jag städa lite....sen blir det sängen!!!

Kramiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0