En lugn kväll...

Slutade tidigare idag....SKÖNT!!
När jag hämtat E så åkte vi hem å la oss å kollade på Pippi...myste i soffan. Hon hann å se Pippi TVÅ gånger. Å så såg hon den igår å i förrgår å dagen innan det...så JA jag kan nästan ALLA repliker i "Pippi på de sju haven".
*Brassa på med kanonerna...
*Det här skulle inte mamma tycka om...
*Ni skjuter som kratter...
*Man kan väl inte flyga med en säng...
*Sjörövarfabbe havets skräck...
ja man kan rabbla på i oändlighet...

Nu ska vi se om E somnar snabbt idag mä....

Ska titta på Persbrant sen...

Sen ska jag SOVA!!!

Natt i natt på er!!

Kommentarer
Postat av: ida

kul att din lilla och min lilla har samma favorit pippi ;) ha en bra kväll

2008-10-15 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0