En dag tidigare...

...kom min lilla älsklig till mig den här veckan!! E:s pappa skulle iväg med jobbet på nåt ikväll. Så det blev lite mys idag mä!!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag var med på en utbildning på några dataprogram för dyslektiker i em. Det var väldigt intressant, vilka hjälpmedel det finns...scanna in en sida i en bok så läser datorn upp texten! Jag älskar verkligen 2000-talets teknik.

Imorgon är det fredag!!! Vi ska ha tortillas till myset å så blir det väl lite godis på det....så ska det va på fredagkvällarna!! MYS!!!!!
Å så är det ju sista dagen på praktiken åxå, men jag ska ju tilbaka v 45 å fem veckor framöver. Ser fram emot det....

Nä nu ska jag snosa lite på min goding som ligger på kudden å sover! Sen ska jag sova....

Natt i natt...Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0