En dag kvar...

...sen är det helg!! På fredag ska jag bara skriva klart kommunikations tentan å skicka in den. Sen behöver jag inte läsa nåt till nästa vecka för då har jag PRAKTIK!! Det ska bli så roligt även om det bara är en vecka nu till å börja med, ska ju bara ut och observera... Ska vara med Rosita på Fageråsskolan. Återkommer om detta nästa vecka...

Vet inte vad det vart med mig den här veckan men efter jag kommit hem från skolan å hämtat E så har jag inte haft lust till nåt...vi har bara åkt hem å satt oss framför tv:n å bara slappat. Orkar inget annat...kanske är vädret...hoppas det.

Nej nu blir det IDOL å sen blir det till å se på Persbrant (ögongodis;-)) Hoppas inte jag somnar innan bara...är så trött!

Hej hopp på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0