Som sagt....titta var det jag skulle göra.

Så blev det ju inte... Köpte en klänning (brun m vita moln, röda fickor) å ett par tights (röda m vita prickar.) Kommer å bli sååå söt tösa mi! Hade ju inte råd egentligen men dom här kläderna skulle inte komma förrän v 51 så då behöver jag inte betala förrän senare.

Tänkte att jag skulle bli lite bättre på att lagga in bilder i mina inlägg...blir ju lite roligare då. Ska skärpa mig, jag LOVAR!!!

Fick gråta lite idag... å få mig en liten tankeställare om livet. Min farfars tvillingbror gick bort igår. Pratade med farfar idag och han var så ledsen. Han grät nästan hela tiden när jag pratade med honom. Nu kommer han känna sig ännu mer ensam än vad han redan är....det här kommer ta hårt på honom. Ja min tankeställare är ju då...nästa gång kanske det är pappa som ringer å säger att farfar har gått bort och den dagen den vill jag inte uppleva...älskar min farfar nästan mer än nån annan. Han är en speciell person i mitt liv! Jag börjar gråta bara jag tänker på det... Ska åka upp till farfar på lördag, tror han behöver det. Farfar bor ju i Arvika så det är ju inte nästgårds direkt. Jag skulle vilja va lite bättre på att hälsa på men det är ju en heldag om man ska iväg...

Nä nu ska jag STÄNGA av datorn för idag ska jag lägga mig i TID! Måste sova mer än vad jag gjort den här veckan, det har blivit allt för sena kvällar.

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Fru S

Hihi, jag sa ju att man inte bara kunde titta ;-).



Hoppas farfar piggar på sej när du kommer och hälsar på!

2008-11-06 @ 08:43:45
Postat av: Helena

Nej det hade jag redan räknat ut innan att jag inte skulle kunna hålla mig... Dom har ju så fina kläder!

2008-11-06 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0