Sköna lördag...

Ja igår jobbade jag kvällen...gick ju ganska fort.
Resten av kvällen spenderade jag i sängen...:-)

Idag hämtade jag E som hade sovit hos sina kusiner inatt. Det hade gått bra. Dom hade gått Halloween (eller hur man nu säger...) Hade fått en massa godis.

Nu sitter vi här...i soffan. E ser på Tjorven å Skrållan och jag skriver in min andra hemtenta som ska vara inne imorgon. Ska ju jobba imorgon så det är lika bra å skriva in den idag så har man det gjort.

Nä nu ska jag försöka bli klar...Har två alternativ inför ikväll: Årsfest i Fagerås (åker bara dit å käkar å tölar lite) E får vara hos mamma sålänge, det blir ju inte många timmar.
Eller så ska jag till älskade H vars mamma gick bort igår. Hon behöver nån att gråta ut hos... å prata med. Vi får se om hon orkar å vill.

Hej på er å ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0