Ska snart sova...

men tänkte skriva här först.

Har börjat praktiken idag. Känns ju bra att man har vart där förut för idag visste man ju vad som skulle hända.
Tror att dom här fem veckorna kommer å gå fooooort......

Va till bibblan idag å lämande tillbaka några böcker. Skulle ha lånat nya men det fanns inga inne av dom jag ville ha. Hittade en dvd som jag lånade. En film med PILATES övningar, måste ju träna lite. Satte på den när jag kom hem å det kändes väldigt bra. Kommer nog att fortsätta å träna med den...Kan nog ge ganska bra resultat. Måste ju försöka hålla vikten nu när man äntligen gått ner..vågen visade ca 9 kilo MINUS!!!

Gick sen en sväng till brorsan å N. Käkade kvällsmat där.

Så nu ska jag lägga mig å sova snart...jag är lite trött idag faktiskt. Å så måste jag vara utvilad imöra för först är det praktik sen ska jag in till stan å jobba kväll på Forsmans. Så imorgon blir det en lååååång dag.

Tjipp på er!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hej vännen! Allt bra? :) Du har blivit utmanad - kika in på min sida! Kram!

2008-11-04 @ 23:12:58
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0