Pepparkakshus

Ja idag var det stora pepparkakshus baket...



Vi blev ganska nöjda med resultatet....

       


Ebba har tjatat om att baka pepparkakor å lussekatter sen i september så gissa om hon slängde av sig kläderna när vi kom hem. Fast efter en kvart så var det inte så intressant längre.
-Mamma, jag går å kollar på Skrållan istället jag...
Ja å så var det med det pepparkaksbaket...Jag fick baka mitt hus själv. Det tog sin lilla tid men det blev klart....tillslut!

        
Det var roligt så länge det varade.....



Så mycket mer har vi inte hunnit med idag...

Igår var jag till Expert å köpte mig en alldeles EGEN JULKLAPP till mig själv!
Jag har köpt mig en systemkamera!! Å jag är så glad....har verkligen kollat länge på en men har inte kommit mig för. Nu hade dom ett bra pris så jag slog till (ja det blev ju på avbetalning....räntefritt!)
Så nu tar jag kort på ALLT å ALLA!! Så mycke roligare å ta kort när bilderna blir BRA.

  
Mammas älskling poserar...det kommer hon få gör mycket i framtiden nu när mamma har skaffat ny kamera

Nä nu ska jag lägga mig å sova! Känner att jag börjar bli lite trött....

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0