Ojdå...

Det var ett tag sen sist. Har haft lite "bloggtorka". Känner mig lite stressad...fast jag vet inte över vad egentligen.

Livet rullar på som vanligt iaf... Ebbis var i Stockholm med sin pappa i helgen. Så jag passade på att jobba å få lite extra pengar. Så helgen gick fort förbi å så där jättemycket spännande hände inte. Var t broder på lördagkväll å töla lite. På söndagkväll kom E hem! SKÖNT!! Jag var iväg å tränade en sväng men vi var dåligt med folk så det blev inte nån seriös träning direkt. Åkte hem istället å pussade lite på prinsessan...

Så var det måndag å det var dags för praktik igen. Den här veckan ser lite annorlunda ut. Har ju bara vart med min handledare hittills men nu ska jag börja gå ut på andra skolor i kommunen. Så på måndag så var jag till Boda skolan å kollade läget. Det var intressant å se hur dom jobbade, det är ju ändå lite annorlunda på alla ställen. Idag, Tisdag så var jag på Dallidenskolan. Gick med två speciallärare där som hjälper elever med extrastöd. Åxå intressant å se hur dom jobbar. Alla har ju sina sätt att jobba å jag har lärt mig så MYCKET på bara två dagar. Imorgon ska jag tillbaka till Fagerås skolan å det känns skönt att få komma tillbaka till rutinerna....Trivs så bra på skolan. Hoppas man kan få jobb där i framtiden...

Idag har jag å Ebbis börjat städa....JULSTÄDAT!! Tomtar å ljusstakar står framme....väntar bara på att vi ska städa klart. ÅÅÅÅ det är så mysigt med JUL särskilt när det är SNÖ ute det ger en lite mer julkänsla. Vi ska fortsätta imorgon...hann ju inte klart idag riktigt. Å så ska vi baka pepparkakshus någon dag åxå....MYYYYS!!!!

Nä nu ska jag betala räkningar....mindre roligt.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0