Jaha...

Så va tisdag snart över. Jag ska snart lägga mig. Ska bara torka håret först annars så står det väl åt alla håll till morgonen.

Idag har jag vart på praktik (som vanligt) Imorgon har hälften av praktiktiden gått. Det är så himla roligt jag lär mig nya saker varje dag,  å får nya erfarenheter. Går ju med en special-lärare, det är roligt att få träffa så många olika elever varje dag. Så det inte blir samma elev hela tiden. Man har ju börjat lära känna dom flesta nu åxå.... Hoppas man kan få ett jobb när man utbildat sig. Fast det ser ju inte så ljust ut i Kils kommun iaf. Får kanske söka sig till nån annan kommun för att få jobb.

Jobbade kväll på busstationen idag. Måste ju dryga ut julklappskassan lite. Ska ju inte köpa så mycke klappar i år men man vill ju köpa några till, har ju redan börjat med några.

Var på stan en sväng innan jag började jobba. Var ju tvungen att inhandla småsaker till Ebbas julklappskalender. Har man en gång börjat så måste man ju fortsätta...annars så kommer ju frågan om hon inte får några paket som hon fick förra året. För bra kom i håg det har hon min dotter. Köpte iaf lite hårspännen, hårsnoddar. Nya trosor å ett halsband. Köpte med lite julgodis från jobbet åxå så jag tror att jag fått i hop till 24 paket. Ska kolla över det nån dag så vet jag om jag måste komplettera med något.

Nä nu ska jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0