Inte en gång på TRE dagar...

Lördag, Söndag, Måndag....på hela tre dagar har inte datorn vart på.

LÖRDAG: Var vi (jag å Ebbis) till Arvika å hälsade på farfar. Han mår ju inte sådär jättebra just nu. Men hur ska man annars må när ens tvillingbror gått bort. Å va han är ledsen. Vi fick iaf med oss honom hem till Kil. Han fick sova hos oss. På kvällen var vi till broder (Tobias å Linn) å käkade. Vi hade det jättemysigt!! Det var precis vad farfar behövde!
Bytte även till vinterdäck på bilen. Fick hjälp av broder. TACK för det!

SÖNDAG: Farsdag! Jag scrappade ett farsdag kort till pappa. Det tog ett par timmar (glömde ju ta kort på det, måste göra det när jag är till pappa nästa gång) det var ju tur att farfar var här å underhöll Ebba under tiden. Vi var till pappa på middag. Mina bröder va åxå där med sina familjer. Pappa skjutsade hem farfar till Arvika igen.
Vi var en sväng till Ebbas pappa på kvällen. Han fick farsdag present av Ebbis å ett kort som jag/vi har scrappat...Ebbis tycker om att va med å klippa å klistra. Ska lägga in ett kort på det iaf för Ebba skrev sitt namn alldeles själv...fick hjälpa henne med sista bokstaven bara. Sååå sött....

MÅNDAG: Praktik igen...men startade bilen? NEEEEEEEJ! Det gjorde den inte....F*N va trött jag ä på biljäveln! Jag vill ha en ny. En som inte krånglar... Så dagen/veckan började ju inte på bästa sättet direkt. Fick börja ringa runt efter nån som inte skulle ha sin bil idag... Fick napp hos Linn. Hon skulle inte ut på nåt äventyr idag så jag kunde låna deras bil. TACK för lånet!!!! Men det blir ju ändå lite krångel...skjuts hit, skjuts dit, fram å tillbaka.....Hoppas hoppas hoppas att det ska fixa sig.

Nä nu måste jag lägga mig...ska upp tidigt imöra. Måste cykla å lämna Ebbis. Ber till väderguden att det ska bli UPPEHÅLL imorgon!!! Har ingen lust att cykla i regn. Ska åka med Anna till fagerås å sen ska jag låna mammas bil hem sen.

Söv Gött!!!
(det ska jag göra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0