Hej å hå det va ett tag sen...

Hallå hallå...
Ja vad har hänt, inte så mycket. Helgen har vart lugn. Var på kalas hos min morbror igår. Han fyllde 50. Det var ett trevligt kalas. Vi var inte hemma förräns halv tolv. Snacka om att E va trött....Ja hon va hos mig för hon ville med på kalaset å pappa sa inte nej för då kunde ju han gå ut. Spelar mig ingen roll...jag vet ju! :-)

Min bil har ju inte startat på hela veckan men som det vart förut så gick det att dra igång den. Så nu är det bara å köra igen....har försökt att köra med den så mycket som möjligt. Hoppas den startar imorgon...

Idag har jag vart på premiär träningen....har tränat fotboll. Å det va så roligt!!! Känns ju att kroppen är 10 kilo lättare. Känner att motivationen blir ju så mycke bättre när man känner resultat. Hoppas på ytterligare minus 5 kilo...ska försöka ligga i. Iaf....det var ju ett tag sen jag spelade fotboll (om man inte räknar de två matcher som jag va med på i våras) har inte spelat fotboll på säkert 1,5 år. Har ju jobbat så dumma tider förut men nu så ska jag försöka. Känner mig laddad....

Nä nu ska jag lägga mig å slappa i soffan! Imorgon är en ny dag...hoppas jag kommer ur sängen. Det var ett tag sen man hade träningsvärk....

Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0