Fredag

Ja då var fredag över...

Vi va till Ebbas kusiner Elias & Elsa idag. Ebba & Elias lekte....
Jag var till läkaren så Ebba var där en sväng så slapp jag ha med henne till VC.

Lämnade av Ebba hos sin pappa  vid fem. Lämnade även tillbaka bilen som jag lånat av honom. Fick skjuts till nästa ställe för att låna nästa bil...Hagvägen 31!!!

Var hem å bytte om å sen bar det iväg på träning. Å det va så roligt för det gick så bra idag....fast man VILL ju mer än vad benen orkar. Känns att det var längesen man spelade fotboll.

Ja sen har jag klippt å klistrat lite idag. Har ju börjat påta lite på julkorten... Känns som jag aldrig kommer bli klar, fast det är ju ett tag kvar till jul. Men man vet ju hur fort det går.

Har ju en bok som ska läsas till jag börjar skolan igen...men den såg ut att vara ganska lättläst så jag tror det ska gå ganska fort.

Nä nu blir det sova!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0